چگونه می توان حسابرسی رقابتی SEO را برای پیشی گرفتن از رقبای صنعت

بسیاری از بازاریابان علاقه مند به نگه داشتن زبانه هایی در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) رقبا هستند. و منطقی است - چه تازه کار با SEO را شروع کرده باشید یا مدتی در آن باشید ، می خواهید از فضای رقابتی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) آگاهی کاملی داشته باشید تا بدانید در کجا ایستاده اید ، و چقدر کار باید انجام دهید تا پیشرفتی مشاهده کنید.

بنابراین ... آیا می دانید چه کسی در SERP ظاهر می شود؟ آیا می دانید استراتژی SEO رقبا چگونه باید بر شما تأثیر بگذارد؟ آیا می دانید در مورد استراتژی جستجوی ارگانیک چه نوع س kindsالاتی باید بپرسید؟ خوب ، همانطور که حدس زده اید ، ما در مورد نحوه انجام همه این موارد صحبت خواهیم کرد. برای یادگیری نحوه انجام تجزیه و تحلیل سئو رقابتی خود ، شیرجه بزنید!
5 مرحله ساده برای انجام تجزیه و تحلیل سئو رقابتی خود
مشخصات خریدار خود را بیان کنید.

برای فهمیدن اینکه چگونه می خواهید در SERP از رقبای خود متمایز شوید ، ابتدا باید مشخصات خریدار خود را درک کنید. برای چه نکاتی دردی را حل می کنید؟ در نتیجه ، چگونه تأثیر می گذارد که چگونه شما را در SERP پیدا می کنند؟ آیا آنها از جستجوی ارگانیک برای یافتن شما در یک مرحله خاص از چرخه خرید - مانند مرحله تحقیق - استفاده می کنند؟ آنها برای یافتن شما از چه اصطلاحاتی استفاده می کنند؟ آیا این اصطلاحات اصطلاحات صنعتی است ، یا آنها برای درک معنای خود از عبارات توصیفی بیشتری استفاده می کنند؟

این اطلاعات به شما کمک می کند تا درک روشنی از هدف "انجام" سئو سایت به شما بدهد ... و مهمتر اینکه چیست. این بدان معناست که کلمات کلیدی و موضوعاتی وجود دارد که رقبای شما به خاطر آنها شما را شکست خواهند داد - و اینکه شما کاملاً خونسرد هستید که آنها شما را بخاطر ضرب و شتم شما بخاطر داشته باشند - زیرا این بخشی از استراتژی هدف گذاری شخصیت شما نیست.

اگر همه اینها را فکر کردید ، در صورت داشتن لیستی از کلمات کلیدی و موضوعاتی که فکر می کنید برای دستیابی به شخصیت خریدار مهمترین هستند ، در بهترین وضعیت برای رفتن به مرحله بعدی حسابرسی رقابتی خود خواهید بود ، و تولید سرنخ
رقبای اصلی را شناسایی کنید.

احتمال اینکه این کار قبلاً انجام شده باشد وجود دارد - بسیار نادر است که من با مشاغلی روبرو می شوم که از نظر رقبای خود درکی نداشته باشد. با این حال ، این لیست می تواند کمی کمتر از جامع باشد ، بنابراین وظیفه شما این است که جلوتر از بازی باشید و ببینید آیا رقبای جدیدی در حال ظهور هستند ، یا برخی از آنها که هرگز فکر نکرده اید بیشتر از حد ممکن شما را در SERP قرار می دهند انتظار داشته اند

بنابراین چطور اینکار انجام میدی؟ این همه چیز در مورد دانستن اینکه چه کسی در فضای شماست. و این به معنای کمی تحقیق است. ساده ترین راه برای دانستن اینکه چه کسی در فضای شماست ، جستجوی کلمات کلیدی در Google است. عبارات کلیدی کلیدی خود را - دم کوتاه و بلند - جستجو کنید تا ببینید چه افراد دیگری در SERP برای این عبارات با شما لیست شده اند. کسانی که شما را احاطه می کنند احتمالاً رقیب هستند زیرا شما به معنای واقعی کلمه برای کلیک در نتایج جستجو رقابت می کنید.

همچنین ، تصور نکنید که فقط به همین دلیل ، مثلاً در موقعیت 3 در صفحه 1 قرار دارید ، که همیشه آنجا خواهید بود. همچنین درک کاملی از افرادی که در زیر شما و صفحات بعدی وجود دارد نیز داشته باشید. به زودی ممکن است دریابید که شخصی در صفحه 2 هرچه بیشتر به موقعیت برتر شما نزدیک می شود.

روش های اضافی برای یافتن رقبا عبارتند از:

    در حال جستجو در سایر موتورهای جستجو. Bing ممکن است برخی از رقبا را به شما نشان دهد که گوگل از دست داده است ، به ویژه در بخش پرداخت.
    کاوش در کاربران و گروه های شبکه های اجتماعی. رسانه های اجتماعی می توانند به یافتن رقبای جدیدی که ممکن است بخواهید برگه ها را روشن نگه دارید کمک کنند.
    ثبت نام در Google Alerts برای نظارت بر ذکر کلمات کلیدی شما ، که ممکن است سایر رقبای بالقوه را از بین ببرد.
    صحبت کردن و گوش دادن به تیم فروش خود. آنها دائماً از چشم اندازهای مربوط به فضای رقابتی بینش می گیرند.


کشف کنید که رقابت چگونه به نظر می رسد.

اکنون که لیست جامع تری از رقبای واقعی خود در اختیار دارید ، وقت آن است که ارزیابی کنید چه کاری انجام می دهند و این می تواند بر استراتژی SEO شما تأثیر بگذارد. آیا آنها همین چشم انداز را می فروشند؟ محصولات و / یا خدمات آنها چیست؟ آیا شخص خریدار آنها مانند شماست؟ آیا آنها به اشخاص مشابه با روشی متفاوت از شما خطاب می کنند؟ آنها درباره چه موضوعاتی می نویسند و در چه حجمی؟

ابزارها و تاکتیک هایی که در انجام این کار به شما کمک می کنند عبارتند از:

    جستجوی کلمات کلیدی مارک دار در Google Trends ؛ این به شما یک روند روند عالی نسبت به رقبا می دهد.
    ثبت نام در Google Alerts برای نظارت بر نام بردن از رقبا.
    استفاده از Open Site Explorer برای استخراج نمودار پیوند رقبای خود - کدام سایت ها به آنها لینک می دهند و تقریباً چند پیوند ورودی به آنها دارند.
    استفاده از BuiltWith برای دیدن اینکه چه نوع ابزاری ممکن است از یک تجارت استفاده کند. به عنوان مثال ، شما به راحتی می توانید مشخص کنید که کدام وب سایت ها از سبد خرید استفاده می کنند ، از چه نوع تجزیه و تحلیل استفاده می کنند و غیره.
    استفاده از ابزارهای رقابتی هوش مانند HubSpot که به شما امکان می دهد الگوهای پرطرفدار را در برابر تعداد نامحدودی از وب سایت های مختلف ترسیم کنید.

 

رقابت کنید ، اما کپی نکنید.

تا به حال به یک فرد لاغر و واقعاً لاغر پیتزا نگاه کرده و از خود پرسیده اید که چگونه می توانند از این طریق غذا بخورند و هنوز هم عالی به نظر می رسند؟ خوب همین زنگ برای وب سایت شما هم صدق می کند. شما هرگز با اطمینان 100٪ نخواهید فهمید که در سایت رقیب چه چیزی کار می کند یا چه کاری انجام نمی دهد - خصوصاً اینکه نتایج دقیقاً چه عواملی است. منظور من این است که فقط به این دلیل که آنها برای "مدل موهای تک شاخ" موقعیت بالایی دارند ، به این معنی نیست که از این طریق منجر به ایجاد مشتری و مشتری می شوند. می دانید منظورم چیست؟

کاری که باید انجام دهید این است که خود را متمایز کنید. اگر متفاوت نیستید ، پس همان هستید. و "همان" در نظر موتورهای جستجو به معنی افزونگی ، یک فرصت خوب است که شما به عنوان محتوای تکراری شناخته می شوید ، و خطر مربوط به عدم نمایش در جستجو به هیچ وجه.

متفاوت بودن همچنین دریچه ای برای شما ایجاد می کند ، شما می توانید جایگزین بهتر ، جدید و خوشمزه تری نسبت به لیست SERP رقبا باشید. این امر به ویژه برای مشاغل طاقچه ساز صادق است. هرچه طاقچه بیشتری داشته باشید ، تنوع بیشتری برای شما پیدا می کند. برای اینکه باید رقابت کنید باید منحصر به فرد بودن را نشان دهید و باید در میان جمعیت برجسته باشید. محتوا ، محصولات و خدمات کاملاً قابل توجهی ایجاد کنید و در کنار آنها باشید.

بنابراین کلمات کلیدی را از مواردی مانند عنوان صفحه یا سایر مطالب کپی نکنید فقط به این دلیل که رقیبی برای آن رتبه بندی می کند. نگران کلمات کلیدی باشید که منجر به نتایج یا تجارت شما می شوند. به همین ترتیب ، هدف شما این نیست که دنبال همه پیوندهایی که آنها دارند بروید یا صرف خرید تبلیغات صرفاً به دلیل انجام این کار ، هزینه کنید. به یاد داشته باشید ، هدف از ممیزی های رقابتی ، کپی برداری از تاکتیک ها و استراتژی ها نیست ، بلکه قرارگیری مناسب در فضای خود است.
موفقیت پایدار را برای شما مشخص کنید.

بنابراین شما ایده این را پیدا کرده اید که SEO شما در کنار رقبا در فضای شما قرار دارد و حتی شروع به انجام برخی از مباحث و تنظیمات کلمات کلیدی بر اساس این Intel کرده اید. بعدش چی؟

خوب ، تمام هدف تجزیه و تحلیل رقابتی و هوشمندی که جمع می کنید کمک به شما برای تصمیم گیری آگاهانه است. به چگونگی استفاده از این اطلاعات فکر کنید - چه برای استراتژی محتوای شما باشد ، چه موقعیتی برای محصول یا خدمات ، تاکتیک های تعامل اجتماعی و غیره باشد - همه اینها در طولانی مدت به SEO شما کمک می کنند. بنابراین اگر تعادل بهتر موضوعات چیزی است که از حسابرسی رقابتی شما کشف نشده است ، در این قسمت است که می توانید منابعی را برای دیدن موفقیت پایدار در سئو جستجو کنید. هر کجا که بخواهید منابع خود را تخصیص دهید ، اینجاست که باید شما و تیمتان را در درازمدت برای انجام این کار مسئول بدانید - نتایج رانندگی که سئو را به یکی از مهمترین کانال های بازاریابی شما تبدیل می کند.

آخرین مطالب

Google News: نحوه انجام SEO برای وب سایت های خبری

شکی نیست که گوگل یکی از قدرتمندترین شرکت های جهان است. غول جستجو مسئول تعیین بخش بزرگی از شیوه ها و فناوری هایی است که توسط انواع سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد یا رها می شود.

7 مارک برتر ساعت ساخت آمریکا

قبل از شروع جنگ جهانی دوم ، ساعتهای آمریکایی از بهترین ساعتهای جهان بودند. در حالی که برخی از مارک های تاریخی از جمله همیلتون ، والتهام و بولووا هنوز وجود دارند ، این شرکت ها دیگر ساعت های خود را در ایالات متحده تولید نمی کنند.

بهترین حرکات ساعت از ساعت سازان برتر

در میان برترین تولیدکنندگان ساعتهای لوکس ، سه شرکت ساعت سازی سوئیس وجود دارد که معروف است امروزه از بهترین حرکت ساعت استفاده می کنند: رولکس ، OMEGA و TAG Heuer.

Samsung Galaxy Watch 4 حدود 28 ژوئن رونمایی شود

اگر اعتقاد به درز اطلاعات آنلاین داشته باشد ، می توان ساعت 28 سامسونگ را مشاهده کرد.

راهنمای کامل خرید گردنبند نقره ای در سال 2020

مردم ده ها سال است که نقره را با تجمل گره می زنند - عبارت "قاشق نقره" به یک دلیل با ثروت همراه است. نقره استرلینگ - 92.5٪ نقره سنت نقره لوکس را به جواهرات می آورد. برخی افراد فکر می کنند نقره استرلینگ فقط مخصوص گوشواره است. دیگران فکر می کنند که این فقط یک گزینه ارزان برای طلای سفید است

بردهای خاص جهان در تولید ساعت

ما قصد داریم یکسری برند ساعت جذاب که تا الان اسم آنها را نشنیده اید را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که از این لیست تعجب کنید

چرا بازاریابی اینترنتی مهم است؟

حتی اگر بازاریابی آنلاین را برای تجارت خود پذیرفته نباشید ، احتمالاً با برخی از مزایای آن آشنا هستید. به نظر می رسد انتقال از شکل سنتی تر بازاریابی و تبلیغات به یک مدل آنلاین باعث حواس پرتی می شود ، اما در واقع این تنها راه برای اطمینان از دوام تجارت شما در عصر دیجیتال است

5 عنصر یک طرح بازاریابی تجاری موثر

برنامه بازاریابی باید متناسب با تجارت شما تنظیم شود. با این حال ، دل گفت ، تمام برنامه های بازاریابی شامل پنج عملکرد اصلی است.

بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به اندازه تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردهای تبلیغاتی اینجا و آنجا لکه دار نیست. برعکس ، بازاریابی محتوا به شما قدرت می بخشد زیرا افرادی که در بازار هدف شما هستند با کمک مطالب شما به طور فعال بدنبال راه حل مشکلات خود هستند.

چگونه می توان حسابرسی رقابتی SEO را برای پیشی گرفتن از رقبای صنعت

بسیاری از بازاریابان علاقه مند به نگه داشتن زبانه هایی در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) رقبا هستند. و منطقی است - چه تازه کار با SEO را شروع کرده باشید یا مدتی در آن باشید ، می خواهید از فضای رقابتی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) آگاهی کاملی داشته باشید تا بدانید در کجا ایستاده اید ، و چقدر کار باید انجام دهید تا پیشرفتی مشاهده کنید