Google News: نحوه انجام SEO برای وب سایت های خبری

شکی نیست که گوگل یکی از قدرتمندترین شرکت های جهان است. غول جستجو مسئول تعیین بخش بزرگی از شیوه ها و فناوری هایی است که توسط انواع سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد یا رها می شود.

مانند هر شرکت دیجیتالی موفق ، گوگل درک می کند که در این سناریوی رقابتی بازاریابی دیجیتال جایی برای منطقه راحتی وجود ندارد.

بنابراین ، این شرکت همچنان به ایجاد روش هایی برای ایجاد ارزش برای کاربران و ارائه ابزارهایی برای مشاغل مختلف از محصولات و پلتفرم های خود ادامه می دهد.

یکی از این محصولات Google News است که می تواند ترافیک سایت های خبری را تغییر داده و نتایج آنها را بسیار افزایش دهد. اگر چنین وب سایتی را اداره می کنید ، در مکان مناسب هستید!

در این مقاله خواهید دید:

  •     Google News چیست؟
  •     چرا در SEO برای اخبار سرمایه گذاری کنیم؟
  •     معیارهای Google News چیست؟
  •     هنگام بهینه سازی وب سایت برای Google News ، از اصلی ترین اشتباهات جلوگیری کنید؟
  •     6 مرحله عملی برای انتقال اخبار از وب سایت شما به Google News چیست؟

به خواندن ادامه دهید و همه چیزهایی را که باید بدانید برای بهینه سازی وب سایت خود با کمک Google News و بهبود نتایج کسب و کار خود بدانید ، ببینید!


Google News چیست؟

Google News یک جمع کننده اخبار با مهر گوگل است. این بدان معناست که این شرکت است که محتوای اخبار را تنظیم می کند و آنها را با رعایت برخی معیارها ارائه می دهد.

اخبار گوگل

بدیهی است که اولین مورد از آنها قصد جستجوی کاربر است. در حال حاضر واضح است که این هدف اصلی گوگل در هنگام پاسخ به هر جستجو است.

پس از همه ، این قابل درک است که اگر قصد جستجوی آنها برآورده شود ، کاربر به استفاده از ابزار ادامه می دهد. یعنی اگر بهترین سوالی را که از موتور جستجو پرسیده اید پیدا کنید ، جستجوهای جدیدی انجام می دهید.

یکی دیگر از عوامل مهم سابقه ناوبری و ترجیحات هر کاربر است.

به این ترتیب ، گوگل می تواند اخبار را بر اساس آنچه شما دوست دارید بخوانید ، به طور کلی ارائه دهد یا عناوین عنوان را در پاسخ به جستجویی که در سایت انجام می شود نشان دهد.


چرا در SEO برای اخبار سرمایه گذاری کنیم؟

سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) یکی از بهترین روش ها برای جذب وب سایت یا وبلاگ است ، اما یک مشکل کوچک وجود دارد.

SEO برای شروع نتایج زمان می برد. و همانطور که همه می دانند ، یک سایت خبری باید محتوای تازه و به روز ارائه دهد.

اگر یک خبر امروز به مدت 3 ماه رتبه خوبی نداشته باشد ، بهینه سازی آن بی فایده است ، درست است؟

اما سئو دقیقاً اینطور نیست. درک این نکته ضروری است که بهینه سازی موتورهای جستجو در مورد هر محتوا ، به طور جداگانه نیست ، بلکه در مورد کل سایت است.

به عبارت دیگر ، اگر SEO را برای سایت خبری خود انجام دهید ، گوگل با چشم های دیگری به آن نگاه می کند و اخبار آینده شانس بیشتری برای رتبه بندی در موقعیت های برتر خواهد داشت.

اگر بتوانید بخشی از Google News شوید ، می توانید افزایش قابل توجهی در ترافیک داشته باشید زیرا این ابزار ماهانه حدود 10 میلیارد کلیک برای سایت های شرکت کننده ایجاد می کند.

کمی عمیق تر ، قرار دادن سایت خود در Google News می تواند قدرت دامنه شما و تعداد پیوندهای دریافتی از صفحات دیگر را بهبود بخشد.

شما باید این بخش را در استراتژی سئوی خارجی خود قرار دهید. یکی از بهترین روشها برای جذب کاربر علاقمند می باشد.

از آنجا که این دو عامل در رتبه بندی صفحات جستجو مهم هستند ، شمارش روی آنها یک مزیت محسوب می شود. البته این امر به افزایش ترافیک مستقیم نیز می انجامد.

 

Samsung Galaxy Watch 4 حدود 28 ژوئن رونمایی شود
 

معیارهای Google News چیست؟

می توان انتظار داشت که Google برای حفظ کیفیت جمع کننده و عدم آسیب رساندن به تجربه کاربر ، قوانینی را برای افرادی که می توانند یا نمی توانند از ابزار اخبار سود ببرند ، وضع کند.

و اولین و واضح ترین این است: شما باید یک وب سایت خبری داشته باشید. فقط اخبار یک بخش خبری در وبلاگ یا وب سایت شما کافی نیست زیرا شرکت رسانه هایی با رویکردهای روزنامه نگاری می خواهد.

علاوه بر این ، نمی خواهد خطر برجسته سازی اخبار یا اخبار بی کیفیت را ایجاد کند که فقط برای خرید وخرید محصولات و خدمات ایجاد شده است.

هنگام بهینه سازی وب سایت برای Google News ، از اصلی ترین اشتباهات جلوگیری کنید؟

اول ، مهم است که توضیح دهیم که فرآیند تأیید ورود به Google News از الگوی معمول موتورهای جستجو پیروی نمی کند.

به عبارت دیگر ، سفر برنامه آنطور که شما فکر می کنید اتوماتیک نیست.

این شرکت موضوع انتخاب منابع خبری مرتبط را آنقدر جدی می گیرد که یک تیم ارزیابی برای سایتهایی که مایل به ورود به جمع هستند ، ایجاد کرده است.

انسانها آنقدر به استفاده از ترفندها عادت کرده اند که وقتی کسی همین کار را می کند می فهمد. بنابراین هیچ تاکتیک کلاه سیاه وجود ندارد که بتوان از آن استفاده کرد.

یا سایت شما شرایط لازم را دارد ، یا رد می شود.

در اینجا برخی از بدترین اشتباهاتی که می توانید در فرایند درخواست انجام دهید و چگونه از آنها جلوگیری کنید ، آمده است.

نداشتن سایت خبری اختصاصی

همانطور که قبلاً گفتیم ، روند ارزیابی سایتهایی که مایل به ورود به Google News هستند دستی است. بنابراین ، هیچ ترفندی وجود ندارد که بتوانید برای تأیید وبلاگ شرکت خود اعمال کنید.

هیچ راه میانبری وجود ندارد ، و این یک اشتباه بزرگ است که فکر کنید وبلاگ یا وب سایت تجاری شما در این فرآیند تأیید می شود. اما اگر یک بخش یا دسته خبری اختصاصی دارید ، چه؟

محتوایی تولید کنید که خط مشی های پلتفرم را نقض می کند

تجمیع کننده گوگل همچنین دارای خط مشی هایی در مورد نوع محتوایی است که می تواند توسط سایتهایی که مایل به عضویت در این پلتفرم هستند منتشر شود.

بدیهی است که نادیده گرفتن این محدودیت ها سایت شما را درست در پشته انکار قرار می دهد.

برای جلوگیری از چنین اتفاقی - به دلیل عدم آگاهی از سیاست ها - در اینجا خلاصه ای از موارد ممنوعه آمده است:

    اطلاعات شخصی و محرمانه: افشای اطلاعات محرمانه شخصی حتی به نام یک اسکوپ روزنامه نگاری مجاز نیست.
 

  محتوای دارای حق چاپ: عدم استفاده از محتوای دارای حق چاپ بدون مجوز.

علاوه بر این ، نیازی به ذکر نیست که محتوای نفرت ، عذرخواهی از جنایت ، پورنوگرافی و موارد مشابه به شدت ممنوع است.

بیش از حد کلی گرا بودن

چرا Google News می خواهد یک وب سایت کوچکتر داشته باشد که در مورد انواع موضوعات صحبت کند ، در صورتی که می تواند از روزنامه ها و پورتال های خبری بزرگ برای این کار استفاده کند؟

این مهم است که بدانید چگونه می توانید خود را متمایز کنید تا فضای خود را به دست آورید.

و یکی از بهترین راه ها برای کنار گذاشتن تصویر گسترده تر و تخصص در یک طاقچه خبری خاص است.

به این ترتیب ، آسان تر خواهد بود که توسط تیم Google News به عنوان مرجع در آن بخش دیده شود و برای اخبار خاصی تأیید شود.

چند بروزرسانی در سایت انجام دهید

سایتهای خبری محترم و فعال معمولاً روزانه ، ترجیحاً چندین بار در روز به روز می شوند.

تیم ارزیابی تجمع کننده این مورد را برای تعیین جدیت و تعهد سایت شما برای ارائه اخبار مرتبط به عموم در نظر می گیرد.

با در نظر گرفتن این نکته ، این یک اشتباه جدی است که هر چند روز یکبار یک خبر منتشر کنیم و فکر کنیم که این برای استفاده از دسترسی بالقوه ای که Google News ارائه می دهد کافی خواهد بود.

6 مرحله عملی برای انتقال اخبار از وب سایت شما به Google News چیست؟

پس از اجتناب از اشتباهات اصلی در تلاش برای تأیید سایت خبری شما توسط Google News ، زمان آن فرا رسیده است که یاد بگیرید چه کار کنید ، درست است؟

در اینجا یک راهنمای گام به گام با الزامات فنی است که باید رعایت کنید تا وب سایت خود را در اسرع وقت در Google News قرار دهید.

برخی از جنبه های مورد بحث در اینجا اجباری تلقی نمی شوند ، اما استفاده از آنها به شما کمک می کند شانس خود را برای تأیید بیشتر کنید. بنابراین بهتر است مراحل را نادیده نگیرید.

در اینجا کاری است که باید انجام دهید!


1. ساختار URL خود را سازماندهی کنید

Google می خواهد اخبار و دسته بندی های شما دارای آدرس های اینترنتی ثابت باشند ، بنابراین انواع یکسانی از مقالات در نشانی های اینترنتی یکسان هستند. این به گوگل اجازه می دهد چندین صفحه را بدون نیاز به تغییر مسیر آنها خزنده کند.

به همین دلیل ، اجتناب از URL های پویا خوب است ، زیرا آنها با Google News موفقیت چندانی کسب نمی کنند.

ارزشمندتر است که این اولویت Google را در نظر بگیرید و نشانی های اینترنتی را ثابت نگه دارید.


2. وزن محتوای خود را حذف کنید

حذف وزن محتوا ، در این زمینه ، به معنای رهایی آن از بسیاری از سبک ها و به ویژه اسکریپت هایی است که در صفحه اجرا می شوند.

چرا این موضوع اینقدر مهم است؟ زیرا گوگل می خواهد محتوای آن در اسرع وقت بارگذاری شود.

اگر محتوای شما از جاوا اسکریپت استفاده می کند ، برای Google News خوب کار نمی کند و وب سایت شما در این فرآیند تأیید نمی شود.

تمام صفحات خبری هنگام نمایش صفحات باید به خوبی در کد HTML وجود داشته باشند تا این فرآیند در جمع کننده به خوبی کار کند.

3. بهینه سازی کد سایت

تمیز نگه داشتن کد یکی دیگر از مراحل اساسی برای پذیرش سایت خبری شما توسط Google News است.

اما به هر حال به چه معناست؟

در کد HTML ، قسمتی که مربوط به محتوای اخبار است باید از ابتدا تا انتها یک بلوک پیوسته باشد.

بسیاری از وب سایت ها دارای ساختار برنامه نویسی آشفته ای هستند که در آن ویدئوها و محتوای مرتبط با بلوک های کد که محتوای اخبار را در خود جای داده اند ، مخلوط می شوند.

مشکل بزرگ این است که این امر ممکن است باعث شود گوگل در فهرست بندی محتوا و نمایش آن به کاربران دچار مشکل شود.

و شما قبلاً می دانید: هر مشکلی در تجربه کاربر ، سایت شما را از عبور از غربال Google News دورتر می کند.

4. ایجاد یک نقشه XML فقط برای اخبار

به طور رسمی ، گوگل می گوید داشتن یک نقشه XML فقط برای اخبار ضروری نیست ، اما توصیه می شود.

بنابراین ، برای افزایش شانس پذیرش ، ارزش دارد که توصیه را دنبال کنید.

در اصل ، می توانید یک نقشه XML ایجاد کنید که اخبار منتشر شده در 48 ساعت گذشته را در آن لیست کند. اگر تولید محتوای شما بسیار زیاد است ، مهم است که تعداد مقالات را به 1000 مقاله محدود کنید.

برخی از کارشناسان معتقدند که این نقشه XML اولین منبعی است که Google هنگام جستجوی محتوای به روز شده در یک سایت از آن استفاده می کند. بنابراین ، قبل از تلاش برای تأیید Google News ، نقشه خود را مرتب کنید.

5. اخبار خود را با داده های ساختار یافته Google علامت گذاری کنید

داده های ساختار یافته سرنخ هایی هستند که الگوریتم های گوگل سریع تر و راحت تر می فهمند که آن صفحه چیست.

مهم است که مقالات خود را با آنها علامت گذاری کنید تا Google News از مواردی که سایت شما پوشش می دهد و چرا باید در اولین نتایج مورد توجه قرار گیرد مطلع شود.

اگر از داده های ساختار یافته استفاده می کنید ، می توانید مطمئن باشید که شانس شما برای به دست آوردن یک خبر در میان موارد اصلی در چرخ فلک صفحه اصلی Google بسیار بیشتر است.

6. درخواست خود را ثبت کنید

در نهایت ، پس از برآوردن شرایط فنی و اجتناب از اشتباهات اساسی ، به مرکز ناشران Google News دسترسی پیدا کنید.

از آنجا ، مالکیت سایت خود را در Google Search Console بررسی کنید و روی "درخواست لیست در فهرست Google News" کلیک کنید.

پس از آن ، 1 تا 3 هفته منتظر بمانید و دوباره وارد سایت شوید تا ببینید آیا درخواست پذیرفته شده است یا خیر.

بله ، Google News کاملاً یک پلت فرم است. میزان ترافیک واجد شرایطی که می تواند به سایت خبری شما برساند باعث می شود تا تمام تلاش برای گذراندن مراحل تأیید دستی ارزش داشته باشد.

خوشبختانه ، در حال حاضر شما یک راهنمای کامل با تمام خطاهایی که باید از آنها اجتناب کنید و مراحل لازم برای استفاده بیشتر از این ابزار ، دارید.

 

آخرین مطالب

Google News: نحوه انجام SEO برای وب سایت های خبری

شکی نیست که گوگل یکی از قدرتمندترین شرکت های جهان است. غول جستجو مسئول تعیین بخش بزرگی از شیوه ها و فناوری هایی است که توسط انواع سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد یا رها می شود.

7 مارک برتر ساعت ساخت آمریکا

قبل از شروع جنگ جهانی دوم ، ساعتهای آمریکایی از بهترین ساعتهای جهان بودند. در حالی که برخی از مارک های تاریخی از جمله همیلتون ، والتهام و بولووا هنوز وجود دارند ، این شرکت ها دیگر ساعت های خود را در ایالات متحده تولید نمی کنند.

بهترین حرکات ساعت از ساعت سازان برتر

در میان برترین تولیدکنندگان ساعتهای لوکس ، سه شرکت ساعت سازی سوئیس وجود دارد که معروف است امروزه از بهترین حرکت ساعت استفاده می کنند: رولکس ، OMEGA و TAG Heuer.

Samsung Galaxy Watch 4 حدود 28 ژوئن رونمایی شود

اگر اعتقاد به درز اطلاعات آنلاین داشته باشد ، می توان ساعت 28 سامسونگ را مشاهده کرد.

راهنمای کامل خرید گردنبند نقره ای در سال 2020

مردم ده ها سال است که نقره را با تجمل گره می زنند - عبارت "قاشق نقره" به یک دلیل با ثروت همراه است. نقره استرلینگ - 92.5٪ نقره سنت نقره لوکس را به جواهرات می آورد. برخی افراد فکر می کنند نقره استرلینگ فقط مخصوص گوشواره است. دیگران فکر می کنند که این فقط یک گزینه ارزان برای طلای سفید است

بردهای خاص جهان در تولید ساعت

ما قصد داریم یکسری برند ساعت جذاب که تا الان اسم آنها را نشنیده اید را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که از این لیست تعجب کنید

چرا بازاریابی اینترنتی مهم است؟

حتی اگر بازاریابی آنلاین را برای تجارت خود پذیرفته نباشید ، احتمالاً با برخی از مزایای آن آشنا هستید. به نظر می رسد انتقال از شکل سنتی تر بازاریابی و تبلیغات به یک مدل آنلاین باعث حواس پرتی می شود ، اما در واقع این تنها راه برای اطمینان از دوام تجارت شما در عصر دیجیتال است

5 عنصر یک طرح بازاریابی تجاری موثر

برنامه بازاریابی باید متناسب با تجارت شما تنظیم شود. با این حال ، دل گفت ، تمام برنامه های بازاریابی شامل پنج عملکرد اصلی است.

بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به اندازه تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردهای تبلیغاتی اینجا و آنجا لکه دار نیست. برعکس ، بازاریابی محتوا به شما قدرت می بخشد زیرا افرادی که در بازار هدف شما هستند با کمک مطالب شما به طور فعال بدنبال راه حل مشکلات خود هستند.

چگونه می توان حسابرسی رقابتی SEO را برای پیشی گرفتن از رقبای صنعت

بسیاری از بازاریابان علاقه مند به نگه داشتن زبانه هایی در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) رقبا هستند. و منطقی است - چه تازه کار با SEO را شروع کرده باشید یا مدتی در آن باشید ، می خواهید از فضای رقابتی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) آگاهی کاملی داشته باشید تا بدانید در کجا ایستاده اید ، و چقدر کار باید انجام دهید تا پیشرفتی مشاهده کنید