Samsung Galaxy Watch 4 حدود 28 ژوئن رونمایی شود

اگر اعتقاد به درز اطلاعات آنلاین داشته باشد ، می توان ساعت 28 سامسونگ را مشاهده کرد.

پیش از این توسط سخنگوی Google به ما گفته شده بود که اخبار بیشتری در رابطه با Wear OS در MWC 2021 در بارسلونا منتشر خواهد شد. و اکنون SamMobile یک رویداد "تجربه مشتری" را که برای 28 ژوئن در MWC 2021 برنامه ریزی شده است ، مشاهده کرده است با نام "Galaxy Ecosystem / New Watch Experience / Security Mobile".

با توجه به برچسب "تجربه مشتری" در این رویداد ، به نظر می رسد احتمالاً این رویداد می تواند در روزهای گذشته رونمایی رسمی تری داشته باشد. هیچ کنفرانس مطبوعاتی یا رویداد بسته بندی نشده هنوز اعلام نشده است.

"ما در حال تجسم دوباره بهترین اسمارت واچ سامسونگ هستیم و فرصت های جدیدی را برای توسعه دهندگان و مصرف کنندگان و کاربران سایت کوک باش ایجاد می کنیم. و ما در حال افزایش امنیت هستیم ، و در دنیای باز و متصل به مردم از حفاظت لازم برخوردار می شویم. "

این رویداد در ساعت 19:15 - 20:15 CET (به وقت اروپای مرکزی) برگزار می شود که 1015 PT / 1315 ET است.

نشت های قبلی پیشنهاد راه اندازی MWC 2021 را داده بودند که در اواخر ماه ژوئن دیرتر از معمول امسال اعلام می شود. این رویداد معمولاً در ماه فوریه برگزار می شود. سامسونگ به طور تاریخی دامنه ساعت های هوشمند خود را در اطراف نمایشگاه های بزرگ عرضه می کند.

ما هم اکنون اطلاعات کاملی در مورد Samsung Galaxy Watch 4 می دانیم ، هم از طریق اعلامیه های رسمی در I / O Google و هم از اطلاعات درز شده.

ما می دانیم که ساعت های هوشمند بعدی سامسونگ دارای یک سیستم عامل یکپارچه هستند که هر دو ویژگی Wear OS و Tizen با هم ترکیب شده اند. ما کاملاً مطمئن نیستیم که به چه صورت رسمی نامیده می شود ، اما Wear OS 3.0 به صورت آنلاین مشاهده شده است.

شماره های آنلاین مدل به دو ساعت هوشمند (Galaxy Watch 4 و Active 4) اشاره می کند که در اندازه های مختلف ظاهر می شوند ، هر دو نوع LTE و فقط بلوتوث.

البته ، این فقط می تواند یک فرو رفتن عمیق تر در سیستم عامل یکپارچه باشد - اما بسیار بعید به نظر می رسد که یک غول سخت افزاری مانند سامسونگ به MWC برسد و درباره سیستم عامل Google صحبت کند ، بدون اینکه ابتدا سخت افزار را نشان دهد.

بنابراین به نظر می رسد رونمایی از تاریخ 27/28 ژوئن و فروش ژوئیه-آگوست با مشکل روبرو است. آن را در دفتر خاطرات خود علامت گذاری کنید ، زیرا این امر می تواند به صورت آنلاین پخش شود.

آخرین مطالب

Google News: نحوه انجام SEO برای وب سایت های خبری

شکی نیست که گوگل یکی از قدرتمندترین شرکت های جهان است. غول جستجو مسئول تعیین بخش بزرگی از شیوه ها و فناوری هایی است که توسط انواع سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد یا رها می شود.

7 مارک برتر ساعت ساخت آمریکا

قبل از شروع جنگ جهانی دوم ، ساعتهای آمریکایی از بهترین ساعتهای جهان بودند. در حالی که برخی از مارک های تاریخی از جمله همیلتون ، والتهام و بولووا هنوز وجود دارند ، این شرکت ها دیگر ساعت های خود را در ایالات متحده تولید نمی کنند.

بهترین حرکات ساعت از ساعت سازان برتر

در میان برترین تولیدکنندگان ساعتهای لوکس ، سه شرکت ساعت سازی سوئیس وجود دارد که معروف است امروزه از بهترین حرکت ساعت استفاده می کنند: رولکس ، OMEGA و TAG Heuer.

Samsung Galaxy Watch 4 حدود 28 ژوئن رونمایی شود

اگر اعتقاد به درز اطلاعات آنلاین داشته باشد ، می توان ساعت 28 سامسونگ را مشاهده کرد.

راهنمای کامل خرید گردنبند نقره ای در سال 2020

مردم ده ها سال است که نقره را با تجمل گره می زنند - عبارت "قاشق نقره" به یک دلیل با ثروت همراه است. نقره استرلینگ - 92.5٪ نقره سنت نقره لوکس را به جواهرات می آورد. برخی افراد فکر می کنند نقره استرلینگ فقط مخصوص گوشواره است. دیگران فکر می کنند که این فقط یک گزینه ارزان برای طلای سفید است

بردهای خاص جهان در تولید ساعت

ما قصد داریم یکسری برند ساعت جذاب که تا الان اسم آنها را نشنیده اید را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که از این لیست تعجب کنید

چرا بازاریابی اینترنتی مهم است؟

حتی اگر بازاریابی آنلاین را برای تجارت خود پذیرفته نباشید ، احتمالاً با برخی از مزایای آن آشنا هستید. به نظر می رسد انتقال از شکل سنتی تر بازاریابی و تبلیغات به یک مدل آنلاین باعث حواس پرتی می شود ، اما در واقع این تنها راه برای اطمینان از دوام تجارت شما در عصر دیجیتال است

5 عنصر یک طرح بازاریابی تجاری موثر

برنامه بازاریابی باید متناسب با تجارت شما تنظیم شود. با این حال ، دل گفت ، تمام برنامه های بازاریابی شامل پنج عملکرد اصلی است.

بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به اندازه تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردهای تبلیغاتی اینجا و آنجا لکه دار نیست. برعکس ، بازاریابی محتوا به شما قدرت می بخشد زیرا افرادی که در بازار هدف شما هستند با کمک مطالب شما به طور فعال بدنبال راه حل مشکلات خود هستند.

چگونه می توان حسابرسی رقابتی SEO را برای پیشی گرفتن از رقبای صنعت

بسیاری از بازاریابان علاقه مند به نگه داشتن زبانه هایی در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) رقبا هستند. و منطقی است - چه تازه کار با SEO را شروع کرده باشید یا مدتی در آن باشید ، می خواهید از فضای رقابتی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) آگاهی کاملی داشته باشید تا بدانید در کجا ایستاده اید ، و چقدر کار باید انجام دهید تا پیشرفتی مشاهده کنید