چرا بازاریابی اینترنتی مهم است؟

حتی اگر بازاریابی آنلاین را برای تجارت خود پذیرفته نباشید ، احتمالاً با برخی از مزایای آن آشنا هستید. به نظر می رسد انتقال از شکل سنتی تر بازاریابی و تبلیغات به یک مدل آنلاین باعث حواس پرتی می شود ، اما در واقع این تنها راه برای اطمینان از دوام تجارت شما در عصر دیجیتال است.

آن دسته از شرکت هایی که از بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند مزایای بسیاری از جمله دسترسی تقریباً نامحدود با تأثیر مقرون به صرفه بر بودجه های بازاریابی را پیدا می کنند. ما برخی از مهمترین دلایل مهم بازاریابی آنلاین را برای مشاغل B2B و b2c شرح داده ایم و آنها را در اینجا به اشتراک می گذاریم.

مشتریان بالقوه شما به دنبال آنلاین شما هستند. قبلاً اینگونه بود که بازاریابی سنتی از رویکرد فشار برای ارسال پیام به مشتریان و مشتریان بالقوه در قالب تبلیغات ، پست مستقیم و سایر وسایل نقلیه استفاده می کرد. امروز افرادی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید از قبل آنلاین هستند و به دنبال شما و محصولات و راه حل های شما هستند. پس چرا این کار را برای آنها آسان نمی کنیم؟


مطالعه ای در مورد کاربران اینترنت در آمریکا نشان داد که 80٪ افراد از اینترنت برای انجام تحقیقات اولیه در مورد محصولات و خدماتی که به آن علاقه دارند و ممکن است بخواهند بخرند ، استفاده می کنند.

مطالعات انجام شده توسط Forrester Research نشان می دهد که مدیران عامل از جستجوی آنلاین به عنوان نقطه اصلی جستجوی راه حل استفاده می کنند. علاوه بر این:

    74٪ از خریداران B2B بیش از نیمی از تحقیقات راجع به محصولات و شرکتهای خود قبل از تصمیم گیری در مورد خرید انجام می دهند.
    81٪ از افراد قبل از انجام خرید عمده ، به صورت آنلاین تحقیق می کنند.

تلفن همراه امروزه بر بازاریابی دیجیتال حاکم است زیرا اکثر مردم از آن برای جستجو و خرید استفاده می کنند. در واقع ، 18٪ از جستجوهای محلی انجام شده در دستگاه های تلفن همراه منجر به خریدهای انجام شده در طی یک روز می شود. خیلی ساده ، اگر حضور آنلاین قدرتمندی نداشته باشید ، فروش خود را از دست می دهید. قرار داشتن در مکانی که مردم هستند هوشمندانه است - چه این تحقیقات اساسی باشد و چه فعالیت خرید واقعی - و یک دلیل اساسی که اهمیت بازاریابی آنلاین برای مشاغل از هر اندازه بسیار مهم است.

بازاریابی آنلاین تعامل کاربر را افزایش می دهد. برخلاف تبلیغات سنتی و روش های بازاریابی پست الکترونیکی ، بازاریابی آنلاین فرصت هایی را برای مشتریان و مشتریان بالقوه فراهم می کند تا با شما تعامل داشته باشند. این می تواند به صورت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت شما و همچنین خرید مستقیم یا هدایت ترافیک به فروشگاه شما باشد.

رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، چت بات ها و سایر ابزارهای تعاملی قالبی را برای ارتباط دو طرفه فراهم می کنند که روابط مثبت را تشویق می کند. مردم به شما به عنوان یک ارائه دهنده پشتیبانی یا راه حل نگاه می کنند تا شرکتی که فقط می خواهد چیزی به شما بفروشد.

بازدید کنندگان ارگانیک را به مشتری تبدیل کنید. برخلاف روش های سنتی بازاریابی پولی که افراد را به سمت یک سایت سوق می دهد ، بازاریابی آنلاین به طور طبیعی باعث ایجاد ترافیک ارگانیک بدون هزینه برای شما می شود. موتورهای جستجو مانند گوگل ، یاهو و بینگ و همچنین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و Pinterest می توانند بر اساس کلمات کلیدی و جستجوهایی که به طور طبیعی در این روند اتفاق می افتد ، مشتریان و مشتریان را به سایت شما هدایت کنند.


کلاه منجر به هنر و صنعت ایجاد محتوای بهینه شده در سئو می شود. SEO برای یافتن وب سایت هایی با محتوای مرتبط ، سیگنال هایی را به موتورهای جستجو می فرستد. بازاریابان باهوش می دانند که نوشتن یک نسخه عالی از SEO به این موتورهای جستجو کمک می کند تا مشتریان و مشتریان بالقوه خود را بر اساس کلماتی که ممکن است برای جستجو در موارد مورد نیاز خود به سایت های خود هدایت کنند. برای بهبود رتبه بندی در جستجوهای آنلاین ، باید محتوای وب سایت با دقت و با استفاده از کلمات کلیدی مناسب ساخته شود.

بازاریابی آنلاین مقرون به صرفه است. روزگار بودجه عظیم تبلیغاتی و ارتباطات جمعی گذشته است. مشتریان دیجیتال امروزی خواهان تعاملات یک به یک با حداکثر شخصی سازی هستند. خوشبختانه ایجاد تاکتیک های بازاریابی آنلاین نیاز به بودجه زیادی ندارد. سرمایه گذاری در نوشتن محتوا ، توسعه وب سایت ، تجزیه و تحلیل کمپین و سایر عناصر بسیار کمتر از پرداخت هزینه های کمپین های گسترده با بازده های متغیر است.

چرا بازاریابی اینترنتی مهم است؟ مشاغل از هر اندازه می توانند هنگام سرمایه گذاری کمتری هنگام استفاده از ابتکارات بازاریابی آنلاین درآمد بالاتری کسب کنند. و گرچه این یک انگیزه بزرگ است ، اما توجه به این نکته نیز مهم است که بازاریابی آنلاین هرگز پایان نمی یابد. تجارت شما بصورت 24/7 در بازار جهانی باز است و فرصتهای بی شماری را برای فرصتهای شغلی و درآمد ایجاد می کند.

بازاریابی سنتی در مقایسه با بازاریابی اینترنتی و مزایای آن کم رنگ است. بازاریابی آنلاین برند شما را به روز نگه می دارد ، شما را به عنوان یک متخصص صنعت جای می دهد و بازده سرمایه گذاری را برای تجارت شما بهبود می بخشد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، کتاب الکترونیکی "هشت مرحله برای جذب سرنخ های واجد شرایط برای کسب و کار شما" را بررسی کنید.

آخرین مطالب

Google News: نحوه انجام SEO برای وب سایت های خبری

شکی نیست که گوگل یکی از قدرتمندترین شرکت های جهان است. غول جستجو مسئول تعیین بخش بزرگی از شیوه ها و فناوری هایی است که توسط انواع سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد یا رها می شود.

7 مارک برتر ساعت ساخت آمریکا

قبل از شروع جنگ جهانی دوم ، ساعتهای آمریکایی از بهترین ساعتهای جهان بودند. در حالی که برخی از مارک های تاریخی از جمله همیلتون ، والتهام و بولووا هنوز وجود دارند ، این شرکت ها دیگر ساعت های خود را در ایالات متحده تولید نمی کنند.

بهترین حرکات ساعت از ساعت سازان برتر

در میان برترین تولیدکنندگان ساعتهای لوکس ، سه شرکت ساعت سازی سوئیس وجود دارد که معروف است امروزه از بهترین حرکت ساعت استفاده می کنند: رولکس ، OMEGA و TAG Heuer.

Samsung Galaxy Watch 4 حدود 28 ژوئن رونمایی شود

اگر اعتقاد به درز اطلاعات آنلاین داشته باشد ، می توان ساعت 28 سامسونگ را مشاهده کرد.

راهنمای کامل خرید گردنبند نقره ای در سال 2020

مردم ده ها سال است که نقره را با تجمل گره می زنند - عبارت "قاشق نقره" به یک دلیل با ثروت همراه است. نقره استرلینگ - 92.5٪ نقره سنت نقره لوکس را به جواهرات می آورد. برخی افراد فکر می کنند نقره استرلینگ فقط مخصوص گوشواره است. دیگران فکر می کنند که این فقط یک گزینه ارزان برای طلای سفید است

بردهای خاص جهان در تولید ساعت

ما قصد داریم یکسری برند ساعت جذاب که تا الان اسم آنها را نشنیده اید را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که از این لیست تعجب کنید

چرا بازاریابی اینترنتی مهم است؟

حتی اگر بازاریابی آنلاین را برای تجارت خود پذیرفته نباشید ، احتمالاً با برخی از مزایای آن آشنا هستید. به نظر می رسد انتقال از شکل سنتی تر بازاریابی و تبلیغات به یک مدل آنلاین باعث حواس پرتی می شود ، اما در واقع این تنها راه برای اطمینان از دوام تجارت شما در عصر دیجیتال است

5 عنصر یک طرح بازاریابی تجاری موثر

برنامه بازاریابی باید متناسب با تجارت شما تنظیم شود. با این حال ، دل گفت ، تمام برنامه های بازاریابی شامل پنج عملکرد اصلی است.

بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به اندازه تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردهای تبلیغاتی اینجا و آنجا لکه دار نیست. برعکس ، بازاریابی محتوا به شما قدرت می بخشد زیرا افرادی که در بازار هدف شما هستند با کمک مطالب شما به طور فعال بدنبال راه حل مشکلات خود هستند.

چگونه می توان حسابرسی رقابتی SEO را برای پیشی گرفتن از رقبای صنعت

بسیاری از بازاریابان علاقه مند به نگه داشتن زبانه هایی در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) رقبا هستند. و منطقی است - چه تازه کار با SEO را شروع کرده باشید یا مدتی در آن باشید ، می خواهید از فضای رقابتی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) آگاهی کاملی داشته باشید تا بدانید در کجا ایستاده اید ، و چقدر کار باید انجام دهید تا پیشرفتی مشاهده کنید