بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی محتوا
- چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400
بازاریابی محتوا به اندازه تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردهای تبلیغاتی اینجا و آنجا لکه دار نیست. برعکس ، بازاریابی محتوا به شما قدرت می بخشد زیرا افرادی که در بازار هدف شما هستند با کمک مطالب شما به طور فعال بدنبال راه حل مشکلات خود هستند.
به تصویر تصویری زیر نگاه کنید که در آن تفاوتهای اصلی بازاریابی سنتی و بازاریابی محتوا را توضیح می دهیم.
انواع بازاریابی محتوا
وبلاگ ها / مقالات
وبلاگ ها و مقالات از محبوب ترین انواع محتوا هستند. معمولاً سریع خواندن و درک آن آسان است که با عادات مصرف آنلاین شما مطابقت دارد. از آن زمان ، جذب و حفظ این علاقه مهم است. ایده ها را باید به قطعات کوچک تقسیم کرد تا بتوان آنها را به راحتی جستجو کرد.
نمودارها / تجسم ها
اینفوگرافیک ها 3 برابر بیشتر از هر نوع محتوای دیگر مورد پسند و به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی قرار می گیرند. طراحی فوق العاده جذاب آن بلافاصله توجه خواننده را به خود جلب می کند و نحوه ارائه آن دستکاری و یادگیری از آن را آسان می کند. علاوه بر این ، می توانید مانند GIF های متحرک ، رسانه های خلاق را در گرافیک بگنجانید.
برای اینکه این کار اینفوگرافیک برای شما مناسب باشد ، فقط بر روی طراحی تمرکز نکنید. همچنین باید به یاد داشته باشید که هر داستان یا مفهومی را نمی توان به طور م effectivelyثر در قالب اینفوگرافیک توضیح داد.
کتابهای الکترونیکی / مقالات فنی / مطالعات موردی
این نوع مطالب از طول معمول خود فراتر رفته و از نظر سبک و رویکرد متفاوت هستند. آنها پیشنهادهای محتوایی هستند که بازار هدف شما می تواند برای اهداف مانند تحقیق بارگیری کند. معمولاً اینها در قالب PDF ارائه می شوند.
با توجه به داده های ارزشمندی که آنها ارائه می دهند ، می توانید از کتابهای الکترونیکی ، مقالات سفید و مطالعات موردی در ازای اطلاعات تماس خواننده استفاده کنید. جدا از ارزش ، عناصر دیگری مانند طراحی ، طرح و نمایش در این نوع مطالب بسیار مهم هستند.