بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به اندازه تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردهای تبلیغاتی اینجا و آنجا لکه دار نیست. برعکس ، بازاریابی محتوا به شما قدرت می بخشد زیرا افرادی که در بازار هدف شما هستند با کمک مطالب شما به طور فعال بدنبال راه حل مشکلات خود هستند.

به تصویر تصویری زیر نگاه کنید که در آن تفاوتهای اصلی بازاریابی سنتی و بازاریابی محتوا را توضیح می دهیم.

انواع بازاریابی محتوا

    وبلاگ ها / مقالات

وبلاگ ها و مقالات از محبوب ترین انواع محتوا هستند. معمولاً سریع خواندن و درک آن آسان است که با عادات مصرف آنلاین شما مطابقت دارد. از آن زمان ، جذب و حفظ این علاقه مهم است. ایده ها را باید به قطعات کوچک تقسیم کرد تا بتوان آنها را به راحتی جستجو کرد.

    نمودارها / تجسم ها

اینفوگرافیک ها 3 برابر بیشتر از هر نوع محتوای دیگر مورد پسند و به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی قرار می گیرند. طراحی فوق العاده جذاب آن بلافاصله توجه خواننده را به خود جلب می کند و نحوه ارائه آن دستکاری و یادگیری از آن را آسان می کند. علاوه بر این ، می توانید مانند GIF های متحرک ، رسانه های خلاق را در گرافیک بگنجانید.

برای اینکه این کار اینفوگرافیک برای شما مناسب باشد ، فقط بر روی طراحی تمرکز نکنید. همچنین باید به یاد داشته باشید که هر داستان یا مفهومی را نمی توان به طور م effectivelyثر در قالب اینفوگرافیک توضیح داد.

    کتابهای الکترونیکی / مقالات فنی / مطالعات موردی

این نوع مطالب از طول معمول خود فراتر رفته و از نظر سبک و رویکرد متفاوت هستند. آنها پیشنهادهای محتوایی هستند که بازار هدف شما می تواند برای اهداف مانند تحقیق بارگیری کند. معمولاً اینها در قالب PDF ارائه می شوند.

با توجه به داده های ارزشمندی که آنها ارائه می دهند ، می توانید از کتابهای الکترونیکی ، مقالات سفید و مطالعات موردی در ازای اطلاعات تماس خواننده استفاده کنید. جدا از ارزش ، عناصر دیگری مانند طراحی ، طرح و نمایش در این نوع مطالب بسیار مهم هستند.

آخرین مطالب

Google News: نحوه انجام SEO برای وب سایت های خبری

شکی نیست که گوگل یکی از قدرتمندترین شرکت های جهان است. غول جستجو مسئول تعیین بخش بزرگی از شیوه ها و فناوری هایی است که توسط انواع سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد یا رها می شود.

7 مارک برتر ساعت ساخت آمریکا

قبل از شروع جنگ جهانی دوم ، ساعتهای آمریکایی از بهترین ساعتهای جهان بودند. در حالی که برخی از مارک های تاریخی از جمله همیلتون ، والتهام و بولووا هنوز وجود دارند ، این شرکت ها دیگر ساعت های خود را در ایالات متحده تولید نمی کنند.

بهترین حرکات ساعت از ساعت سازان برتر

در میان برترین تولیدکنندگان ساعتهای لوکس ، سه شرکت ساعت سازی سوئیس وجود دارد که معروف است امروزه از بهترین حرکت ساعت استفاده می کنند: رولکس ، OMEGA و TAG Heuer.

Samsung Galaxy Watch 4 حدود 28 ژوئن رونمایی شود

اگر اعتقاد به درز اطلاعات آنلاین داشته باشد ، می توان ساعت 28 سامسونگ را مشاهده کرد.

راهنمای کامل خرید گردنبند نقره ای در سال 2020

مردم ده ها سال است که نقره را با تجمل گره می زنند - عبارت "قاشق نقره" به یک دلیل با ثروت همراه است. نقره استرلینگ - 92.5٪ نقره سنت نقره لوکس را به جواهرات می آورد. برخی افراد فکر می کنند نقره استرلینگ فقط مخصوص گوشواره است. دیگران فکر می کنند که این فقط یک گزینه ارزان برای طلای سفید است

بردهای خاص جهان در تولید ساعت

ما قصد داریم یکسری برند ساعت جذاب که تا الان اسم آنها را نشنیده اید را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که از این لیست تعجب کنید

چرا بازاریابی اینترنتی مهم است؟

حتی اگر بازاریابی آنلاین را برای تجارت خود پذیرفته نباشید ، احتمالاً با برخی از مزایای آن آشنا هستید. به نظر می رسد انتقال از شکل سنتی تر بازاریابی و تبلیغات به یک مدل آنلاین باعث حواس پرتی می شود ، اما در واقع این تنها راه برای اطمینان از دوام تجارت شما در عصر دیجیتال است

5 عنصر یک طرح بازاریابی تجاری موثر

برنامه بازاریابی باید متناسب با تجارت شما تنظیم شود. با این حال ، دل گفت ، تمام برنامه های بازاریابی شامل پنج عملکرد اصلی است.

بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به اندازه تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردهای تبلیغاتی اینجا و آنجا لکه دار نیست. برعکس ، بازاریابی محتوا به شما قدرت می بخشد زیرا افرادی که در بازار هدف شما هستند با کمک مطالب شما به طور فعال بدنبال راه حل مشکلات خود هستند.

چگونه می توان حسابرسی رقابتی SEO را برای پیشی گرفتن از رقبای صنعت

بسیاری از بازاریابان علاقه مند به نگه داشتن زبانه هایی در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) رقبا هستند. و منطقی است - چه تازه کار با SEO را شروع کرده باشید یا مدتی در آن باشید ، می خواهید از فضای رقابتی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) آگاهی کاملی داشته باشید تا بدانید در کجا ایستاده اید ، و چقدر کار باید انجام دهید تا پیشرفتی مشاهده کنید